V ceně tohoto modelu 2023 je horní kufr ZDARMA!
Chcete cestovat? Nový motocykl NT1100 nabízí vše, co potřebujete, v jednom stroji. Díky lehkému a snadnému ovládání a odpružení s dlouhým zdvihem je agilní a přizpůsobený požadavkům města. Je to však také fantastický cestovní stroj s výkonným dvouválcovým motorem, vysokou úrovní výbavy a pohodlným designem GT pro dva. Přidejte prémiové jízdní technologie – a možnost šestistupňové dvouspojkové převodovky – a zbývá už jen jedna věc, kterou je třeba zvážit. Kam a jak daleko se chcete vydat?
To je na motocyklu NT1100 úžasné. Je zkrátka univerzální. Elegantní aerodynamika, velký štít nastavitelný v pěti směrech a horní/spodní deflektory poskytují vynikající ochranu proti větru. Kompaktní rozměry jsou však jako stvořené pro jízdu ve městě. Sedlo s výškou 820 mm je pohodlné pro dvě osoby a je přizpůsobené flexibilní jízdní poloze, která vám umožní splynout se strojem nebo relaxovat. Můžete se spolehnout také na vysokou úroveň výbavy. Kromě postranních kufrů je model NT1100 vybavený 20litrovou palivovou nádrží s dojezdem 400 km (režim WMTC), vyhřívanými rukojeťmi, tempomatem, zásuvkami USB/ACC a zadním nosičem. Údržbu zadních kol usnadňuje středový stojan.
Silný dvouválcový motor nabízí vysoký výkon již od nízkých otáček a špičkový točivý moment 104 Nm, což je přesně to, co potřebujete pro bezproblémové předjíždění. Plynule zabírá až do maximálních otáček a je naladěný na hluboký, pulzující a charakteristický zvuk. Tři výchozí jízdní režimy URBAN, RAIN a TOUR pokrývají většinu podmínek a dva uživatelské režimy umožňují plně přizpůsobit výkon motoru, stejně jako třístupňový systém HSTC a řízení trakce k zamezení zvedání předního kola. Pokud chcete s volitelnou šestistupňovou převodovkou DCT řadit, řadicí tlačítka na levé rukojeti řídítek nabízejí rychlé řazení nahoru i dolů. Pokud potřebujete sportovnější výkon, můžete zvolit efektivní a plynulé řazení s třístupňovým režimem S.
Tento motocykl se ovládá lehce a přesně, ať už na něm jezdíte jakkoli. Tuhost ocelového rámu je optimalizovaná pro pevnost, citlivost a stabilitu, 43mm vidlice USD Showa kazetového typu a zadní tlumič spolupracující s hliníkovou kyvnou vidlicí prostřednictvím systému Pro-Link poskytují působivé reakce zavěšení a přesný zážitek v zatáčkách bez ohledu na okolní podmínky. Předpětí zadní pružiny je hydraulicky nastavitelné podle přepravované zátěže. Přední a zadní pneumatiky s profilem 120/180 zajišťují maximální přilnavost a stabilitu a v případě potřeby je k dispozici plynulá a progresivní brzdná síla řízená systémem ABS.
Jasný a snadno čitelný 6,5palcový dotykový displej TFT nabízí tři úrovně informací – od minimální po maximální – podle konkrétních preferencí. Připojení Apple CarPlay®, Android Auto® a Bluetooth® umožňuje přístup k funkcím chytrého telefonu, jako je navigace, hudba a hovory, prostřednictvím displeje a sluchátek zabudovaných v přilbě. Světla pro denní svícení (DRL) se automaticky přizpůsobují intenzitě okolního světla a upozorňují ostatní účastníky silničního provozu na vaši přítomnost. Při rychlosti nad 50 km/h signalizuje signalizace nouzového zastavení (ESS) těm, kteří jedou za vámi, že je třeba zastavit. Signalizace se vypíná automaticky.
Aktivní jízdní poloha nabízí skutečný cestovní komfort, sportovní potenciál, když ho potřebujete, a navíc plnou ochranu proti větru a před nepříznivým počasím. Součástí standardní výbavy jsou vyhřívané rukojeti, tempomat a postranní kufry.
Převodovka DCT se hodí pro jakýkoli styl jízdy a je plně přizpůsobitelná. Vyberte si mezi manuálním řazením pomocí řadicích tlačítek nahoru/dolů na řídítkách pro rychlé sportovní řazení, nebo za sebe nechte plynule řadit převodovku DCT.
Pohonná jednotka o objemu 1 084 ccm má velký točivý moment ve spodním a středním pásmu vyladěný pro pohotovou akceleraci, plynulý nárůst do červené oblasti otáčkoměru a uvolněnou jízdu s charakteristickým pocitem a zvukem.
Dokonalá sestava zahrnuje 5 jízdních režimů, HSTC, řízení trakce k zamezení zvedání předního kola a zvýšenou bezpečnost díky světlům pro denní svícení, automatickému vypínání směrových světel a signalizaci nouzového zastavení.
Přizpůsobení pomocí 3 režimů zobrazení a pozadí. Používejte navigační aplikace a buďte ve spojení se svým chytrým telefonem prostřednictvím Apple CarPlay®, Android Auto® a připojení Bluetooth®.
Optimalizovaný rám se 150mm zdvihem předního a zadního odpružení zajišťuje jistou ovladatelnost a lehké řízení – ať už uháníte po dálnici, nebo projíždíte serpentinami.
Přístroje a elektronika | |
12V Zásuvka | ano |
Automatické vypínání směrovek | Ano |
Bezpečnost | hiss |
Konektivita | apple carplay & android auto |
Tempomat | Ano |
USB zásuvka | Typ A |
Zadní světlo | LED |
Akční nabídka | |
Akční nabídky | Akce |
Obecné | |
Barva | bílá |
Řidičák | A |
Značka | Honda |
Motor | |
Emise CO2 (g/km) | 116 g/km |
Karburace | pgm-fi elektronické vstřikování |
Kompresní poměr | 10,1 : 1 |
Max. točivý moment | 104 Nm při 6 250 ot./min. (95/1/ES) |
Max. výkon | 75 kW |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Převodovka | 6stupňová automatická DCT |
Startér | Elektrický |
Vrtání x zdvih (mm) | 92 mm x 81,5 mm |
Zdvihový objem motoru | 1084 cm3 |
Rozměry | |
Kapacita akumulátoru | 12 v / 11,2 ah |
Objem olejové nádrže | 4,8 l |
Objem palivové nádrže | 20,4 l |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg |
Rozměry (D × Š × V) | 2240 mm x 865 mm x 1360 mm |
Rozvor | 1535 mm |
Spotřeba paliva | 5 l |
Světlá výška | 175 mm |
Světlomety | LED s denním svícení DRL |
Typ rámu | Částečně dvojitý kolébkový rám |
Výška sedla | 820 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Závlek | 108 mm |
Podvozek | |
Přední brzdy | Dva hydraulické 310mm kotouče s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny |
Přední kolo | Vícepaprskové kolo z hliníkové litiny |
Přední zavěšení | Převrácená teleskopická vidlice Showa 43 mm SFF-BP s nastavením předpětí, zdvih 150 mm |
Úhel sklonu | 26,5° |
Velikost přední pneumatiky | 120/70R17 M/C (58W) |
Velikost zadní pneumatiky | 180/55R17 M/C (73W) |
Zadní brzdy | Hydraulický 256mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Zadní kolo | Vícepaprskové kolo z hliníkové litiny |
Zadní zavěšení | Monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí, zdvih 150 mm |
Převodovka | |
Quick Shifter | Volitelné příslušenství |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni |
Stálý převod | řetěz |