Jako se nikdy nezastavíte vy, tak nezastavuje ani Forza 750.
Tento skútr jsme vybavili prvotřídními funkcemi, se kterými můžete žít podle svých představ. S permanentním připojením chytrého telefonu a přístrojovým panelem s plnobarevným TFT displejem budete vždy v obraze. Systém Honda RoadSync (k dispozici pro zařízení se systémem Android™ nebo iOS™) spojí vaše zařízení s přístrojovým panelem s TFT displejem a spínačem na levé rukojeti řídítek. Můžete tak využívat navigaci od křižovatky ke křižovatce, hovory, zprávy a hudbu a jste vždy ve spojení.
Model Forza 750 je vybaven pokročilými technologiemi a vytříbeným sportovním výkonem v moderním stylu, který upoutá pozornost. Ať už potřebujete jet kamkoli po městě i mimo něj, pracovně nebo jen tak pro radost z jízdy, tento stroj kombinuje ladný kompaktní vzhled s dokonalým pohodlím a praktičností třídy GT.
Stroj Forza 750 je dostatečně kompaktní, aby měl výhodu v silničním provozu a snadno se parkoval, ale zároveň je dostatečně pohodlný i pro dvě osoby s dostatkem prostoru pro nohy jezdce. K tomu přidejte provedení, které přitahuje pozornost, ať jedete kamkoli. Samozřejmostí je silný a dostatečně výkonný motor, se kterým bude jízda zábavná, a podvozek, který zajistí ovladatelnost a nabídne vynikající aerodynamické vlastnosti i ve velkých rychlostech. A také praktický úložný prostor pod sedlem o objemu 22 l vhodný pro uložení celoobličejové helmy, který obsahuje zásuvku USB typu C a snadno přístupnou přihrádku. Forza 750 je ideální motocykl pro dojíždění do práce.
Na výběr jsou tři výchozí jízdní režimy s možností přizpůsobení. A s režimem USER je u modelu Forza 750 možné nastavit chování motoru i řazení podle vlastních představ. Model Forza 750 je vybaven jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou (DCT), takže nikdy neztratíte vzrušující spojení s motocyklem. Pro dokonalou kontrolu byly rozšířeny úrovně HSTC (Honda Selectable Torque Control) s vylepšeným řízením trakce. Funkce signalizace nouzového zastavení (ESS) se aktivuje při prudkém brzdění a upozorní ostatní účastníky provozu za vámi.
Forza 750 poskytuje okamžitou akceleraci od rozjezdu i po každé změně rychlostního stupně a pohodovou jízdu dálniční rychlostí. Forza 750 dosahuje maximálního výkonu 43,1 kW a točivého momentu 69 Nm; kombinuje výkon s příznivou spotřebou paliva. S palivovou nádrží o objemu 13,2 l je možné ujet až 370 km. Současně je možná přestavba na 35kW verzi pro držitele řidičského oprávnění skupiny A2.
Režimy STANDARD, SPORT a RAIN regulují výkon motoru, brzdění motorem a řadicí rozmezí dvouspojkové převodovky tak, aby odpovídaly podmínkám, za kterých jedete. Zároveň se přizpůsobuje také systém ABS a systém kontroly trakce Honda (HSTC), které upravují brzdnou sílu a trakci zadní pneumatiky.
Šestistupňová dvouspojková převodovka DCT společně s jízdními režimy nabízí plynulou manuální nebo automatickou změnu rychlostních stupňů. Změňte svůj zážitek z jízdy, protože DCT nahradila spojkovou páčku a nožní páčky radičku přehledným řazením nahoru/dolů na levé rukojeti řídítek. Také řazení si můžete plně přizpůsobit.
O celkovou pevnost se stará trubkový ocelový rám a vepředu se nacházejí nastavitelné 41 mm dlouhé obrácené vidlice s olejovou patronou, které zajišťují vynikající ovládání odpružení a přesné řízení. Dalším klíčovým prvkem, který u modelu Forza 750 zajišťuje stabilitu, je odlehčená hliníková kyvná vidlice a nastavitelné zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock.
Systém ABS brzdnou sílu rovnoměrně dělí mezi přední a zadní kolo s rozměrnými kotouči s průměrem 315 mm, abyste plynule zastavili bez ohledu na vnější podmínky. 17palcové přední kolo z litého hliníku poskytuje neochvějnou stabilitu a zadní 15palcové kolo nezůstává pozadu.
Ovládání zapalování ovladačem Smart Key je úžasně jednoduché – stačí ho mít v kapse a jet. Pokud se nacházíte v bezprostřední blízkosti skútru, můžete otevřít sedlo a dostat se k úložnému prostoru i volitelnému chytrému 45l hornímu kufru.
* Odmítnutí odpovědnosti: Na snímcích jsou znázorněny kombinace současného a předchozího modelového roku.
Podvozek | |
ABS System | 2kanálové |
Přední brzdy | Dvojitá hydraulická, dva 310mm kotouče, 4pístové třmeny |
Přední kolo | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny 17M/C x MT3,50 |
Přední zavěšení | 41mm upside down vidlice, 120mm zdvih |
Úhel sklonu | 27° |
Velikost přední pneumatiky | 120/70-R17M/C (58H) |
Velikost zadní pneumatiky | 160/60-R15M/C (67H) |
Zadní brzdy | Hydraulická, s jedním 240mm kotoučem a 2pístovým třmenem |
Zadní kolo | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny 15M/C x MT4,50 |
Zadní zavěšení | Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih |
Akční nabídka | |
Akční nabídky | Akce |
Přístroje a elektronika | |
Automatické vypínání směrovek | Ano |
Bezpečnost | smart systém |
Konektivita | ano |
Přístroje | 5palcový barevný TFT displej s možností výběru ze 4 typů provedení. Lze vybrat a zobrazit různé funkce a ovládat vypínačem na rukojeti. |
USB zásuvka | Typ C |
Zadní světlo | LED |
Obecné | |
Barva | modrá |
Řidičák | A, A2 |
Značka | Honda |
Modelový ročník | 2024 |
Motor | |
Emise CO2 (g/km) | 85 g/km |
Karburace | El. vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Max. točivý moment | 69 Nm / 4750 ot. za min (65 Nm / 4000 ot. za min) |
Max. výkon | 35 kW |
Motor | Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC |
Převodovka | 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT |
Startér | Elektrický |
Vrtání x zdvih (mm) | 77 x 80 |
Zdvihový objem motoru | 745 cm3 |
Rozměry | |
Kapacita akumulátoru | 12v-11ah |
Objem olejové nádrže | 4 l |
Objem palivové nádrže | 13,2 l |
Pohotovostní hmotnost | 235 kg |
Rozměry (D × Š × V) | 2200 mm x 790 mm x 1485 mm |
Rozvor | 1580 mm |
Spotřeba paliva | 3,6 l |
Světlá výška | 135 mm |
Světlomety | LED |
Typ rámu | Ocelový rám |
Výška sedla | 790 mm |
Výška sedla (rozsah) | 700-799 mm |
Závlek | 104 mm |
Převodovka | |
Spojka | 2spojka v olejové lázni |
Stálý převod | řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT |