Stylový model XSR125 má vše, co potřebujete, abyste všude dorazili rychleji. Jeho nadčasový vzhled a poutavé barvy vyniknou všude, kam se vydáte, a díky plně výkonnému motoru o objemu 125 ccm a výkonu 11 kW a agilnímu řízení bude každá cesta do práce nebo do školy mnohem zábavnější než cesta přeplněnou hromadnou dopravou.
Jde o nejdostupnější motocykl v řadě Sport Heritage značky Yamaha a přichází s prémiovou výbavou, která zahrnuje LED světla stejně jako modely XSR700 a XSR900 z vyšších objemových tříd – a také lehký rám Deltabox a přední vidlici USD, které zaručují jistou a pohodlnou jízdu.
U modelu XSR125 jde především o to, abyste se stali součástí stylového a jedinečného hnutí Yamaha Faster Sons, které zahrnuje celý balíček oblečení a příslušenství odpovídající vašemu stylu. Je to jistá cesta k větší zábavě a svobodě, která je připravena splnit vaše sny.
Nejlepší motor ve své třídě s výkonem 11 kW, což je maximální povolený výkon pro skupinu A1, je stejný jako design modelů MT-125 a YZF-R125 a je vybaven sofistikovaným systémem variabilního ovládání ventilů Yamaha, který zajišťuje optimální výkon a točivý moment pro vysoké výkony a svižnou akceleraci. Konstrukce plně vyhovující normě EU5 zajišťuje minimální emise.
Čistý a nadčasový styl Faster Sons stroje XSR125 s výraznou horizontální linií je ovlivněn modely Yamaha XSR700 a XSR900 Sport Heritage s větším objemem. Model XSR125 kombinuje retro designové prvky, jako je zaoblená palivová nádrž, dlouhé ploché sedlo a kruhová světla, s nejmodernějšími technologiemi motoru a podvozku, a vzdává tak hold minulosti a zároveň hledí do budoucnosti.
Přední vidlice USD 37 mm s čistě černou povrchovou úpravou sladěnou s barvou rámu a kol, která podtrhuje skvělý retro styl, vám zajistí kultivovanou a jistou jízdu. Spolu s rámem Deltabox, 17palcovými koly, rozvorem 1330 mm a výškou sedla 815 mm činí tyto parametry z přizpůsobivého podvozku modelu XSR125 ideální stroj pro jezdce všech velikostí.
Lehká desetipaprsková kola z lehké slitiny modelu XSR125 jsou vybavena skvěle vypadajícími pneumatikami s blokovým vzorkem, které zajišťují dostatečnou trakci. Kombinace zadní pneumatiky 140/70-17 a přední pneumatiky 110/70-17 poskytuje jistý a předvídatelný pocit z jízdy, což z tohoto agilního lehkého stroje dělá jeden z nejlepších prostředků pro průzkumy města.
Kulatý přední světlomet v klasickém stylu a kulaté zadní světlo jsou dokonalým příkladem toho, jak se v tomto modelu XSR125 snoubí retro styl s nejmodernějšími technologiemi. Světlomety plně vybavené LED spotřebovávají podstatně méně energie než běžná světla a zároveň poskytuje mnohem jasnější paprsek, mění noc v den – zatímco kompaktní LED zadní světlo dodává zadní části motocyklu úhledný a čistý vzhled.
Modely Yamaha o objemu 125 ccm se od ostatních motocyklů této třídy liší rámem Deltabox. Tato vyspělá konstrukce, která se vyznačuje dvojitými vzpěrami vedenými v přímé linii od hlavy řízení k čepu kyvné vidlice pro optimální pevnost, zajišťuje přesné a předvídatelné ovládání a snadné řízení pro maximální jistotu při jízdě.
Navzdory příznivé ceně je model XSR125 vybaven celou řadou prémiových detailů, které podtrhují jeho vynikající parametry a působivý poměr ceny a výkonu. Kromě LED předních i zadních světel a plnohodnotného LCD displeje je tento lehký model špičkové třídy vybaven lakovanými blatníky, sedlem typu „tuck and roll“ a hliníkovými držáky.
Kruhový displej se saténově černým povrchem a zářivě chromovaným okolím dokonale doplňuje klasický kulatý světlomet a dodává modelu XSR125 skutečně nadčasový vzhled, který vypadá dobře v každé situaci. Přístrojová deska vybavená moderním negativním LCD displejem je dokonalým příkladem toho, jak může historický design dobře fungovat s moderními technologiemi.
Akční nabídka | |
Akční nabídky | Akce |
Obecné | |
Barva | modrá |
Řidičák | A1 |
Značka | Yamaha |
Modelový ročník | 2024 |
Rozměry | |
Celková délka | 1960 mm |
Celková šířka | 800 mm |
Celková výška | 1065 mm |
Minimální světlá výška | 160 mm |
Objem olejové nádrže | 1,05 l |
Objem palivové nádrže | 10 l |
Pohotovostní hmotnost | 140 kg |
Rozvor kol | 1330 mm |
Výška sedla | 815 mm |
Výška sedla (rozsah) | 800-899 mm |
Motor | |
CO2 emise | 47 g/km |
Karburátor | elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 11,2 : 1 |
Koncový převod | řetěz |
Maximální točivý moment | 11,5 Nm při 8 000 ot./min |
Maximální výkon | 11 kW |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Spotřeba | 2,1 l |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Systém startování | Elektrickým |
Systém zapalování | TCI |
Typ motoru | Kapalinou chlazený, SOHC, Jednoválec, 4taktní |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Vrtání x zdvih (mm) | 52 x 58,6 mm |
Zdvihový objem | 124 cm3 |
Podvozek | |
Přední brzda | hydraulická s jedním kotoučem O 267 mm |
Přední pneumatika | 110/70-17 |
Přední zdvih | 130 mm |
Rám | Diamond |
Stopa | 95 mm |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down, průměr 37 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice |
Úhel sklonu | 26° |
Zadní brzda | hydraulická s jedním kotoučem O 220 mm |
Zadní pneumatika | 140/70-17 |
Zadní zdvih | 110 mm |