Tento model je prodáván jako DEMO motocykl, zajetý v roce 2024. Najeto má 3951 km. Obsahuje příslušenství v hodnotě 55 000 Kč. Více informací obdržíte přímo u našich prodejců.
Zapomeňte na očekávané. Je čas, aby nová generace přinesla svěží závan změny. Začněme
novým motorem, který má neuvěřitelný, ve své třídě nejlepší výkon. Nalaďte se na lehký podvozek, který je sportovně vyladěný do streetfighter stylu. Stačí jeden povel a nový CB750 Hornet se rozletí vpřed. Nic se mu nedokáže ani náznakem vyrovnat.
Kolem modelu CB750 Hornet panuje velký rozruch. Hovoří se především o poměru výkonu a hmotnosti. Zcela nový řadový dvouválcový motor vyzbrojený propracovaným sáním zvyšuje jeho účinnost a technologie válců ze supersportů snižuje tření. Ve špičce je tak dosaženo výkonu 67,5 kW a točivého momentu 75 Nm, který se uplatní od středního pásma až po červenou část otáčkoměru. Vyniká také po pocitové a zvukové stránce – v nízkých otáčkách má stabilní pulz a zajímavý tón výfuku. Takto výkonný motor umístěný do tak lehkého podvozku znamená, že už zbývá jediná věc: Nasednout a užívat si.
Ohromující motor modelu CB750 Hornet máte plně pod kontrolou. Přesná technologie elektronického ovládání plynu (TBW) odpovídá 3 výchozím jízdním režimům: Režim Sport, Standard a Rain a navíc také přizpůsobitelný uživatelský režim pro jemné vyladění (ve 3 úrovních) systému kontroly trakce Honda (HSTC) a systému zamezujícímu zvedání předního kola. Individuálně lze upravit rovněž i výkon motoru a brzdění motorem. Vše je snadné – 5palcový plnobarevný TFT displej zajišťuje pěkné a intuitivní rozhraní a systém hlasového ovládání chytrého telefonu Honda (HSVCs) obstará vše ohledně připojení.
Ostrý minimalismus modelu CB750 Hornet, který od základu stvořili ambiciózní mladí návrháři v našem výzkumném a vývojovém středisku v Římě za technického přispění našich japonských vývojových inženýrů, přináší nekompromisní přístup. Palivová nádrž inspirovaná obrysem sršního křídla přitahuje pozornost, zatímco kovově červený rám a eloxované přední vidlice, které jsou dostupné ve dvou variantách lakování, dodávají modelu agresivní vzhled. A na počest naší vlastní historii modelu Hornet s moderním nádechem je zde pochopitelně i speciální matná žlutá barva. Prvotřídní světla LED jsou dokonalým završením designerského úsilí.
Ústředním prvkem návrhu modelu CB750 Hornet je nový ocelový rám s kosočtvercovou konstrukcí a výškou sedla 795 mm, díky čemuž je ovládání mimořádně zábavné. Díky přirozeně vzpřímené jízdní poloze a pohotovostní hmotnosti 190 kg se vyznačuje rychlou jízdou, přesným řízením a precizní zpětnou vazbou od přední 41mm upside-down vidlice Showa SFF-BP™ a zadního tlumiče Pro-Link. Klikatými městskými ulicemi i cestami plnými zatáček můžete díky kompaktním rozměrům a vynikající hbitosti při překlápění ze strany na stranu projíždět zcela bez obav, zatímco 4pístkové přední třmeny s radiálním uchycením se postarají o tvrdý záběr a vysokou brzdnou sílu.
Chcete si užít pořádnou porci výkonu? Motor s osmi ventily s krátkým zdvihem a objemem 755 ccm dosahuje výkonu 67,5 kW při 9500 otáčkách za minutu a je vybaven asistenční spojkou v olejové lázni, která usnadňuje řazení nahoru a ovládá zadní kolo při rychlém podřazování. *Na obrázku je také volitelné příslušenství.
Model Hornet vás nadchne bez ohledu na to, jaké máte jezdecké zkušenosti. Lehký kosočtverečný ocelový rám a kvalitní odpružení Showa se postarají o rychlé zatáčení, které okamžitě reaguje na každý váš podnět.
*Na obrázku je také volitelné příslušenství.
Model Hornet vás nadchne bez ohledu na to, jaké máte jezdecké zkušenosti. Lehký kosočtverečný ocelový rám a kvalitní odpružení Showa se postarají o rychlé zatáčení, které okamžitě reaguje na každý váš podnět.
*Na obrázku je také volitelné příslušenství.
Motocykl je vybaven systémem hlasového ovládání chytrého telefonu Honda (HSVCs) a můžete si jej přizpůsobit 4 různými typy displeje. Pomocí aplikace Honda RoadSync můžete přistupovat k zařízení prostřednictvím náhlavní soupravy Bluetooth a využívat navigaci, uskutečňovat hovory, číst zprávy nebo poslouchat hudbu.
*Na obrázku je také volitelné příslušenství.
Tento motor je především o pocitu. Kliková hřídel s úhlem natočení 270° poskytuje mimořádně příjemné vlastnosti v nízkých otáčkách. A dokonalý je také zvuk výfuku – už od spodních a středních otáček je bohatý a ve vysokých otáčkách se rozburácí až ke dravému ryku.
*Na obrázku je také volitelné příslušenství.
Prodejci motocyklů Honda vám mohou zajistit oficiální přehrání jednotky ECU v případě, že chcete omezit výkon modelu Hornet CB750 na 35 kW, abyste na něm mohli jezdit, i když máte pouze řidičské oprávnění skupiny A2. Kdykoliv později může autorizovaný prodejce motocyklů Honda znovu nastavit plný výkon.
Akční nabídka | |
Akční nabídky | Akce |
Přístroje a elektronika | |
Automatické vypínání směrovek | Ano |
Bezpečnost | hiss |
Konektivita | hsvcs |
Přístroje | TFT |
Zadní světlo | LED |
Obecné | |
Barva | černá |
Řidičák | A, A2 |
Značka | Honda |
Modelový ročník | 2024 |
Motor | |
Emise CO2 (g/km) | 100 g/km |
Karburace | pgm-fi elektronické vstřikování |
Kompresní poměr | 11 : 1 |
Max. točivý moment | 74,4 Nm při 7 000 ot./min. |
Max. výkon | 67,6 kW |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní OHC řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Převodovka | 6stupňová manuální |
Startér | Elektrický |
Vrtání x zdvih (mm) | 87 mm x 63,5 mm |
Zdvihový objem motoru | 755 cm3 |
Rozměry | |
Kapacita akumulátoru | 12 v / 7,4 ah |
Objem palivové nádrže | 15,2 l |
Pohotovostní hmotnost | 190 kg |
Spotřeba paliva | 4,35 l |
Světlomety | LED |
Typ rámu | Ocelový |
Výška sedla | 795 mm |
Výška sedla (rozsah) | 700-799 mm |
Podvozek | |
Přední brzdy | Dva hydraulické 296mm kotouče s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny Nissin |
Přední kolo | Pětipaprskové kolo z hliníkové litiny |
Přední zavěšení | Převrácená teleskopická vidlice Showa 41 mm SFF-BP, zdvih 130 mm |
Velikost přední pneumatiky | 120/70ZR-17 |
Velikost zadní pneumatiky | 160/60ZR-17 |
Zadní brzdy | Hydraulický 240mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Zadní kolo | Pětipaprskové kolo z hliníkové litiny |
Zadní zavěšení | Kyvná vidlice s tlumičem Monoshock a přepákováním Pro-Link, zdvih 150 mm |
Převodovka | |
Quick Shifter | Volitelné příslušenství |
Spojka | Vícelamelová antihoppingová spojka v olejové lázni |
Stálý převod | řetěz |